FRUUGO !

Image and video hosting by
TinyPic

Tekst

Witajcie na blogu, którego prowadzą: KamaxDD i me like. Znajdziecie tu wiele ciekawych rzeczy związanych z msp i nie tylko. Jezeli macie jakieś pytania kierujcie je na maile do mnie, tzn. KamaxDD. Na kazde z nich z chęcią odpowiem. Zachęcamy również do głosowania w sondzie ' Podoba ci się nasz blog? ' Oraz do regularnego odwiedzania naszego bloga. Pozdrawiamy me like & Kama ; **

poniedziałek, 16 stycznia 2012

Ferie ! ♥

Hi. ♥
Nie wiem jak Wy, aLe ja mam już FERIE !!!! ♥ oŁŁ yea . Za oknem pada b.dużo śniegu . Kocham Ferie bo co roku przyjeżdza do mnie Zuza7428 na tydzień . ^^
I razem w odwiedziny pójdziemy do &Marta& 
Huahua aLe będzie zabawa . ! Bitwa na śnieżki itp, itd.. ; D Haha pewnie nie wiecie dLaczego do mnie Zuza przyjeżdza i idziemy do Marty. Więc już wyjaśniam. Zuza mieszka ode mnie ok.5 km., a Marta w tej samej miejscowości co ja . Xd Zuze znam od pieLuchy. A o Marcie dowiedziaŁyśmy się nie dawno <że gra na MSP> . Ale to już dŁuższa historia. 

Co tam jeszcze.. Hmm.. A wŁaśnie wczoraj <niedziela> z sąsiadami zaczeŁam robić Lodowisko haha .. Xd <bo mamy taką dużą dziaŁkę pustą orzy domach>. No aLe dziś mamy je kończyć, mianowicie trzba je poLać wodą i będzie . ;> Hahah gorzej z wodą, bo krany na dworzu mamy pozamykane . Hmm.. ; p ALe coś na pewno wymyśLimy. ; D

To chyba na tyLe . Mam nadzieję że Was za bardzo nie zanudziŁam. :> 

me like.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz