FRUUGO !

Image and video hosting by
TinyPic

Tekst

Witajcie na blogu, którego prowadzą: KamaxDD i me like. Znajdziecie tu wiele ciekawych rzeczy związanych z msp i nie tylko. Jezeli macie jakieś pytania kierujcie je na maile do mnie, tzn. KamaxDD. Na kazde z nich z chęcią odpowiem. Zachęcamy również do głosowania w sondzie ' Podoba ci się nasz blog? ' Oraz do regularnego odwiedzania naszego bloga. Pozdrawiamy me like & Kama ; **

wtorek, 17 stycznia 2012

heeh, zaciesza mam < 3

Heeey <3
No więc dzisiejszy post, tak pisze by napisać. Ale to nic ; )

Jaka dzisiaj sweetaśna rzecz sie stała !
Mam 16 lvl < 3
Fajnie nie ? 
Nom ja tez sie ciesze ; 3

I co by tu jeszcze ?
...
No więc Ferie, dopiero 29 stycznia -,-
Ehh ; <
To jest b. Nie Fajnie :(

Jak wam sie podoba Spadające Frugo za czatem ? HeHe xd 
Mam nadzieje ze nie jest to wkurzające, czy coś ; D

Co do tego posta to tylee . Paa < 3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz