FRUUGO !

Image and video hosting by
TinyPic

Tekst

Witajcie na blogu, którego prowadzą: KamaxDD i me like. Znajdziecie tu wiele ciekawych rzeczy związanych z msp i nie tylko. Jezeli macie jakieś pytania kierujcie je na maile do mnie, tzn. KamaxDD. Na kazde z nich z chęcią odpowiem. Zachęcamy również do głosowania w sondzie ' Podoba ci się nasz blog? ' Oraz do regularnego odwiedzania naszego bloga. Pozdrawiamy me like & Kama ; **

niedziela, 22 stycznia 2012

Skandal ?!

Haay -,-
Co by tutaj dużo mówić ?
Zapewne większość z was słyszała o podwyższeniu ceny vip'a i starcoins ?


No więc, ja jestem po prostu w szoku !
Cena vip'a i sc jest teraz większa.
Nie wiem jak wy, ale ja obecnie ani w najbliższej przyszłości nie kupie sb vip'a ani sc.
Nie chce nikogo zniechęcać ale bez przesady !

Dlaczego vip podrożał ?
Zadajemy sb to jakże ciekawe pytanie !
Ja, do swojego łba na razie przyjmuje tylko dwie -jakby ciekawe wersje! 
1. Msp oraz jego pracownicy bankrutują ?
Wiele osób jest za tym, moze to być prawda ale nie wydaje mi sie jednak ze mieli zbyt mały dochód. 
2. Możemy zarabiać więcej (MSP) Dlaczego VIP ma być tak tani?! Przecież te dzieci zapłacą ile tylko chcemy za tego VIP'a.
No cóż jest to troche bezczelna wersja - Jednakże prawdopodobna. Choć gdyby okazała się prawdą, musimy pamiętać ze Moderatorka robi to co każe jej jakiś tam właściciel czy coś xd Więc nie powinniśmy jej obwiniać ! ; *

 Na koniec powiem że ...
Ponieważ mam sporo znaj - widze ze wiele osób zniechęciło się do kupowania VIP'a. Więc nie wiem czy ma to im jakoś pomóc z pieniędzmi.

A wy jak myślicie ? O_O
Nwm czy sie dowiemy ^^
TO na tyle .. Pa ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz