FRUUGO !

Image and video hosting by
TinyPic

Tekst

Witajcie na blogu, którego prowadzą: KamaxDD i me like. Znajdziecie tu wiele ciekawych rzeczy związanych z msp i nie tylko. Jezeli macie jakieś pytania kierujcie je na maile do mnie, tzn. KamaxDD. Na kazde z nich z chęcią odpowiem. Zachęcamy również do głosowania w sondzie ' Podoba ci się nasz blog? ' Oraz do regularnego odwiedzania naszego bloga. Pozdrawiamy me like & Kama ; **

niedziela, 15 stycznia 2012

Takie tam . xd

Heey ; 3
No więc, na początek dla pewności powiem ze tu pisze ja, tzn. Kama ^^
Pisze ponieważ ..
No .. tak bez powoduu ; 3
Ale to nic xd

Ten wystrój bloga tzn. Fioletowo - zielony to dlatego ze Zielony to ulubiony kolor me like. a Fioletowy to mój .
Fioletowe głównie są napisy itp.
A zielone tło, kursor i jeszcze frugo zielone sobie leci za czatem ; D
Niestety, leci tylko jedno bo nwm jak zrobic tego więcej ; P
A i jeszcze ..
Macie go nie łapać ..
Ono jest moje ; <

Chcę jeszcze dodać że ...
Mało do lvl'a ; D

Nom i jeszcze jak nie lubicie bezinteresownej pomocy to mam konek w biografii związany z pomocą do lvl'a xd
Ale nawet jak lubicie to przecież możecie sie skusiić ; )
Chociaż nwm po co pisze bo blog dopiero zaczął swoją blogowaśną działalność i niewiele osób go czyta, ale mam nadzieje ze to sie niedługo zmieni : )

Pozdrawiam =)

Kama . ; 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz